Asiakaspalvelun määritelmä on laaja käsite, jota on vaikea kertoa. Asiakaspalvelu on kaikkea asiakkaan kohtaamisesta asiakkaan kysymyksen ratkaisemiseen.
Yrityksen toimintaympäristö Raha ja investointi. Jotta yritys on elinvoimainen ja menestyvä myös pitkällä tähtäimellä, sen on tärkeää toimia ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestävällä tavalla. Tällainen yritys on kannattava ja kilpailukykyinen. Se parantaa jatkuvasti resurssitehokkuuttaan ja minimoi toimintansa kielteiset ympäristövaikutukset. Yritys toimii vastuullisesti sidosryhmiään kohtaan ja sen voimavarana ovat motivoitunut ja jatkuvasti kehittyvä henkilöstö. https://ek.fi/mita-teemme/energia-liikenne-ja-ymparisto/vastuullisuus/
Miten stereotypiat ja ennakkoluulot syntyvät? kaikilla ihmisillä on jonkinlaisia ennakkoluuloja. Ennakkoluulo on perusteeton ja torjuva ennakkokäsitys, jonka muodostamme mielessämme toisesta ihmisestä tai ryhmästä ihmisiä. Ennakkoluulojen kohteeksi joutuvat yleensä tahot, joita emme kunnolla tunne. Ennakkoluulot tulevat kun näkee ihmisen joka on "normaalista poikkeava" tai käyttäytyy vähän eri lailla. https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=0TgOxpPJ&id=3EE1A9DD34B69F08CEF115E89D125A672DA937BE&thid=OIP.0TgOxpPJhNN2lJkywNHdlAEgDY&q=ennakkoluulot&simid=608001529604082031&selectedIndex=0&ajaxhist=0
Toimistotyössä asiakaspalvelu Toimistoissa hoidetaan organisaation toiminnan kannalta keskeisiä tehtäviä, jotka liittyvät sen talouteen, hallintoon ja asiakaspalveluun. Toimistohenkilöstö hoitaa monet päivittäiset käytännölliset toiminnot, tuottaa tietoa yrityksen johdolle toiminnan suunnittelua varten sekä vastaa lakisääteisten tehtävien hoitamisesta. Toimistotyöt ovat joko lakisääteisiä, määräaikoihin sidottuja tai toiminnan luonteesta johtuvia tehtäviä. Organisaation toimiala, rakenne ja toimintojen organisointi vaikuttavat toimistopalvelujen sisältöihin, ja sitä kautta myös toimistohenkilöstön tehtäviin. Osa tehtävistä on kuitenkin pitkälti samoja työpaikasta riippumatta. Toimistohenkilöstön yleisiä tehtäviä ovat esimerkiksi muistioiden, raporttien ja kirjeiden laadinta, tiedon hankinta, tapaamisten ja kokousaikojen varaus, asiakirjahallinto, arkistointi, monistus, laskenta, tietopalvelu, sähköinen asiakaspalvelu, pöytäkirjanpito kokouksissa, toimistotarvikkeiden hankinta, pos...
Kommentit
Lähetä kommentti