Asiakaspalvelijana olen iloinen ja asiallinen, lisäksi yritän vastata kysymyksiin parhaani mukaan ja ottaa selvää, jos en jotain tiedä. Yritän kehittää itseäni kokemusten ja ohjeiden kautta.
Hae linkki
Facebook
X
Pinterest
Sähköposti
Muut sovellukset
Kommentit
Tämän blogin suosituimmat tekstit
Yrityksen toimintaympäristö Raha ja investointi. Jotta yritys on elinvoimainen ja menestyvä myös pitkällä tähtäimellä, sen on tärkeää toimia ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestävällä tavalla. Tällainen yritys on kannattava ja kilpailukykyinen. Se parantaa jatkuvasti resurssitehokkuuttaan ja minimoi toimintansa kielteiset ympäristövaikutukset. Yritys toimii vastuullisesti sidosryhmiään kohtaan ja sen voimavarana ovat motivoitunut ja jatkuvasti kehittyvä henkilöstö. https://ek.fi/mita-teemme/energia-liikenne-ja-ymparisto/vastuullisuus/
Asiakastyytyväisyys Asiakkaan tyytyväisyyden näkee hänen ilmeistään sekä sanoista. Asiakastyytyväisyyttä mitataan mm. Kasvulla ja kannattavuudella, Työnhakijoilla, Asiakaskunnan kehityksellä ja työntekijä tyytyväisyydellä. https://www.bilot.fi/fi/blog/mika-tanner/nps-onko-asiakkaasi-uskollinen/
Miten stereotypiat ja ennakkoluulot syntyvät? kaikilla ihmisillä on jonkinlaisia ennakkoluuloja. Ennakkoluulo on perusteeton ja torjuva ennakkokäsitys, jonka muodostamme mielessämme toisesta ihmisestä tai ryhmästä ihmisiä. Ennakkoluulojen kohteeksi joutuvat yleensä tahot, joita emme kunnolla tunne. Ennakkoluulot tulevat kun näkee ihmisen joka on "normaalista poikkeava" tai käyttäytyy vähän eri lailla. https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=0TgOxpPJ&id=3EE1A9DD34B69F08CEF115E89D125A672DA937BE&thid=OIP.0TgOxpPJhNN2lJkywNHdlAEgDY&q=ennakkoluulot&simid=608001529604082031&selectedIndex=0&ajaxhist=0
Kommentit
Lähetä kommentti